Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Åsa - 12 oktober 2009 16:20

ja, och kissnödig blir man med!


Jag har alltid vart jättedålig på att dricka vatten, eller ja på att dricka över huvudtaget- eller nej inte vin altså!

Nu sen jag börjat med mitt nya liv så har jag brjat med att alltid ha en vattenflaska vid mig när jag sitter vid datorn eller tvn, utan att jag tänker på det så dricker jag flera liter vatten (åtminstonde en) mer än jag drack förut. På jobbet brukar jag ta stora glas och dricka mycket. Vatten är gott, konstigt att det inte va det förut, men är det nu.. undrar om nått hände med själva vattnet eller med mig, mina smaklökar kanske?


Hur som helst så känner jag mig lite piggare nu, tror minsann huden mår lite bättre med. och jag måste gå på toa flera gånger om dagen, nu räcker tydligen inte en på morgon en när jag kommer hem från jobbet och en innan jag lägger mig längre.,. lite drygt, men det är väl den ända nackdelen..


Nu sitter jag i soffan, väntar på att helena ska ringa. Vi skulle shoppa lite nu efter jobbet. hon skulle slutat tre, ringde vid 4 å då satt hon i möte, klockan är halv 5 nu och hon har fortfarande inte ringt.. personalmöte kanske, sånt kan dra ut på tiden *suck*..


På shoppinglistan står, skor, skor, skor, skor, skor, stödstumpor, tvättlina, lampor´och en hel lista på schampo och två osv. och en lååååång lista på mat

Hm, får vara nöjd om jag hittar nått av de.. skor ska väl inte vara så svårt tycker man, men hitta ett par skor som klarar 30 minus grader OCH är snygga är tydligen inte lätt... FUCK.

Plan B är att köpa flera billiga skor i en storlek för stora så jag kan ha yllesockor i dem..


Helena ring nångång!!!!!!!!!!!!!!!


puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fröken fin och livspusslet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards